5 Aralık 2010

Jitem Komutani Cemal Temizöz,PKK Silopi sorumlusunu dagdan indirdim.

Jitem komutani Cemal Temizöz
Eski silopi sorumlusu ROJAZAD


Cemal Temizöz yalan söylüyor.
Silopi sorumlusu (Rojazad).Firat özalp  pkk den ayrildiktan uzun müddet sonra abisi Hamit özalp in vasitasiyla Cemal temizöz e teslim olmustur.
Firat özalp silopide arabanin icinde sag yakalanip,daha sonra infaz edilen pkknin eski kadrolarindan,cezaevi cikisli cudi bölge sorumlusu yardimcisi Yilmaz Uzun olayi esnasinda silopi ovasinda pkk den ayrilarak Dohuk sehrine yerlesmis,ve genis cevresi sayesinde burda lüks araba galerisi acmis ve ticaret yapmistir.

Pkk den ayrildiktan bir yil sonra,yukarda dedigim gibi abisinin jitem ile olan iliskilerini kullanmasi neticesinde cemal temizöze teslim olmus ve hakkinda hic bir islem yapilmadan serbest kalmistir.
yakinda bu konuyu genis bir sekilde yazacagim.
Jitem Tanigi.
Cemal temizözün ilgili aciklamasi.
TEMİZÖZ: "BEN SİLOPİ SORUMLUSUNU DAĞDAN İNDİRTTİM"
Savunmasını yapan Temizöz ise medyada yer aldığı gibi Arif Doğan ile hiçbir zaman
çalışmadığını söyledi. Hiçbir zaman kötü niyetli olmadığını anlatan Temizöz, Cizre'de
görev yaptığı sırada çocuklarının dağdan inmesi için aileleriyle görüştüğünü ve şu an
PKK'nın Silopi sorumlusu olan Fırat Özalp'ı indirdiğini söyledi. Temizöz, "Yanlış
hatırlamıyorsam onun hakkında adli işlem bile yapmadan serbest bıraktık. Kötü niyetli
olsaydım bu çalışmaları yapmazdım." dedi.

Hiç yorum yok: